رهن و اجاره سوله املاک صنعتی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رهن و اجاره سوله املاک صنعتی
نوشته شده در شنبه 5 مهر 1399
بازدید : 369
نویسنده : کاربر

دراین راستا سوله تاپ به عنوان مرجع جستجوی املاک صنعتی با هدف و خط مشی معرفی صحیح و متنوع زیر نظر مجرب ترین کارشناسان ملکی در فضایی تخصص محور اقدام به درج آگهی در محدوه ای گسترده در جای جای مناطق صنعتی استان تهران و ایران نموده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  سوله تاپ زیر مجموعه ای است از موسسه و املاک صنعتی فتح که مدرن ترین و اولین مرکز املاک صنعتی در ایران می باشد این مجموعه بادارابودن گسترده ترین فایلینگ املاک صنعتی در اقسانقاط ایران و داشتن شعبه ها و نمایندگی ها در مناطق صنعتی ایران و همچنین پوشش کلیه مناطق و شهرک های صنعتی استان تهران در هر زمانی آماده ارائه ومعرفی نمودن موارد (خرید سوله و اجاره سوله) مورد تقاضا از جانب مشتریان محترم می باشد.دراین راستا سوله تاپ  به عنوان مرجع جستجوی املاک صنعتی با هدف و خط مشی معرفی صحیح و متنوع زیر نظر مجرب ترین کارشناسان ملکی در فضایی تخصص محور اقدام به درج آگهی در محدوه ای گسترده در جای جای مناطق صنعتی استان تهران و ایران نموده است.

دست آوردهای املاک صنعتی فتح(سوله تاپ)

 از ویژگیهای این مجموعه که بر اساس کسب تجربه حاصل از تلاش بالغ بر 30سال فعالیت موثر می باشد تلفیق صحیح و کارشناسی محور روش های سنتی و مدرن املاک صنعتی می باشد.این مجموعه با گردآوری کارشناسان خبره ملکی مجرب و متخصص ودارابودن مشاورین حقوقی به صورت حضوری وتلفنی پذیرای مشتریان محترم و ارائه مشاوره فنی و تخصصی در کلیه ابعاد  املاک صنعتی  از جمله ارائه مشاوره حقوقی ومالیاتی و ثبت و شهرداری و جهادکشاورزی،فروش سوله،اجاره سوله و...وهمچنین جذب سرمایه گذار و راه اندازی کارخانجات راکد و....بوده ودرآخر معرفی ملک صنعتی متناسب در خواست متقاضی بر اساس بودجه و متراژ ومحدوده میباشد و علاوه بر آن با گسترش فعالیت های شغلی در فضای اینترنت با ایجاد سوله تاپ گام بلندی را در جهت تسریع رفع نیاز مشتریان با در نظر گرفتن کلیه موارد تخصصی و فنی برداشته است.                                                                                                                              

سوابق و موفقیت های املاک صنعتی فتح(سوله تاپ)

املاک صنعتی فتح در طی سالها فعالیت موثر موفق به دریافت تندیس ها و لوح های تقدیر متعددی از مقامات ومراجع ذیربط شده است که از نمونه های آن دریافت تندیس از شخص رئیس جمهورو...می باشد ضمنا آقای رحمن علی نژاد که مدیریت این مجموعه می باشد در راستای اجرای خط مشی حمایت از سرمایه گزاران و راه اندازی کارخانجات راکد وبه طور کلی حمایت از رونق در چرخه صنعتی مفتخر به دریافت عنوان کارآفرینی نمونه شده است چرا که یکی از اهداف این گروه با مدیریت شخص آقای علی نژاد حمایت از سرمایه گزاران جهت انتخاب بهترین مکان برای تولیداتشان در جهت اخذ بهترین تصمیم که نتیجه آن علاوه بر موفقیت سرمایه گزار موجب رونق املاک صنعتی و اشتغال زایی می باشد به اعتقاد ایشان صرفا راه اندازی یک کارخانه کار مهمی تلقی نمی گردد بلکه تهیه ومواداولیه تامین نیروی انسانی و دستیابی به بازارفروش و فائق آمدن بر قوانین دست وپاگیر مهمتر وچشم گیر میباشد.

 منبع : https://cutt.ly/HfNLgXw


 

اجاره کارگاه نوعی اجاره ملک است. ما می دانیم که بسیاری از واحدهای تولیدی برای فعالیتهای کاری خود به کارگاههای مجهز نیاز دارند. همانطور که از نامش پیداست ، کارگاه محلی است که می توانید هدف و وظیفه خاصی داشته باشید.
این کارگاه ها با توجه به کاری که انجام می دهند به کارگاه های تولیدی و صنعتی تقسیم می شوند. از نظر کاربر ، املاک کارگاه املاک تجاری محسوب می شود زیرا یک تجارت تجاری در آنجا وجود دارد. بسیاری از بنگاه های صنعتی ، کشاورزی ، معدنی ، ساختمانی ، حمل و نقل ، مسافر ، خدماتی ، تجاری و تولیدی دارای کارگاه های تخصصی هستند که در آن کارگران ، پیمانکاران و مهندسان کار می کنند. علاوه بر این م institutionsسسات و شرکتهای بزرگ ، کارگاهها برای کسب و کارهای نوپا و مشاغل کوچک نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. فرم های اجاره کارگاه را می توانید برای 50 متر فضا و فضای بزرگتر اجاره کنید. در اینجا ملاک تهیه مکانی برای کار است. نمونه قرارداد اجاره کارگاه نیز برای این منظور تهیه شده است.

لینک مرتبط : 

https://sites.google.com/site/weblogfathe/




:: برچسب‌ها: رهن و اجاره انبار , اجاره سوله ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: